Lupasin Marin blogissa kommentoidessani, että kerron vähän itsestäni.

Olen iältäni reilu 30 vuotias (no hyvä on, kyllä se 40 on jo lähempänä kuin 30). Asun ja olen koko ikäni asunut pohjois-Suomessa Rovaniemen läheisyydessä (lukuunottamatta 2 vuoden keikkaa vakka-suomessa).

Koulutukseltani alunperin olen merkonomi ja vuonna muutama vuosi sitten valmistuin insinööriksi.

Olin perheeni vanhin lapsi ja minulla on yksi sisko. Normaali maalaisperhe, lukuunottamatta sitä, että meillä ei saatu elantoa maanviljelyksestä.

Mieheni tapasin 1985, kun olin melkein 17-vuotias. Aloimme seurustella ja yhteistä tietä meille on kertynyt jo reilut 21 vuotta. Yhteen muutimme muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Alttarille astelimme reilut 10 vuotta sitten.

Lapsia ei meinannut kuulua ja jouduimmekin turvautumaan ulkopuoliseen apuun siinä asiassa (OYKS, väestöliitto). Esikoisemme syntyi noin kahdeksan vuoden odotuksen jälkeen. Keskimmäinen (joka muuten eilen täytti 11 vuotta) sai alkunsa myös inseminaation avulla. Olimme tyytyväisiä. Onnelliset vanhemmat ja kaksi tervettä tyttöä. Toki lisääkin saisi tulla, mutta päätimme, että mikäli luonnostaan tulee, niin tulee.

Niinpäs sitten muutaman vuoden tauon jälkeen huomasin, että taidan olla raskaana. Näin tämä kuopuksemme (tytör myös) tuli myös maailmaan. Olemmekin sanoneet, että kuopus on pitänyt oman päänsä jo siitä hetkestä kuin alkunsa sai. Enempää lapsia meille ei sitten ole suotu ja nyt alkaa itsellä olla ikää jo sen verran, etten enään edes haaveile.

Asustelemme omassa kodissa, jonka Siippani on rakentanut omin käsin. (Olin siinä kyllä minäkin vähän apuna....) Harrastuksiani on käsityöt, lukeminen, musiikki, kävely.

Käsitöitä olen harrastanut koko ikäni. Olen kokeillut monenlaista käsityötä mm. ristipistoja, virkkaamista, neulomista, kutomista, nypläystä, ompelua. Rakkain näistä kuitenkin on ristipistot.

Mitähän vielä? Tässä keskeisimmät, blogiani seuraamalla voitte löytää lisää tietoa minusta ja mieltymyksistäni.

Mukavaa viikonvaihdetta! Meillä juhlitaan huomenna keskimmäisen synttäreitä.