Loma oli ja meni. Paljon jäi asioita tekemättä. No, aioin pyhittää loman käsitöille. Tiistaina löysin itseni keittiöstä leipomasta. Siinä meni tiistai.

Maanantain esikoinen sairasti kotona. Hänellä oli pientä kuumetta. Hänelle oli myös määrätty koe maanantaiksi. Hänellä on koeruuhka tämän ja ensi viikon aikana, sillä esikoinen on pois koulusta viimeisen viikon ennen joulua. No, minun oli vietävä Siippa töihin klo 7.00, ajoin kotiin. Vein kuopuksen eskariin. Klo 12 minun oli vietävä esikoinen tekemään se koe. Sillä reissulla meni sitten pari tuntia. Kun pääsin kotiin, keitin kahvit ja kohta oli lähdettävä hakemaan Siippa töistä. Siinä meni sitten maanantai.

Kuopus ja keskimmäinen sairastivat kuumeen reilu viikko sitten. Molemmilla oli kuume 40 asteessa ja molemmat tuumasivat "ei mulla mikään ole". Melkoisia sairastajia.

On käsitöitäkin tehty. Olen pistellyt WBP:ä, yritän saada viikonloppuna kuvaa. Lisäksi olen neulonut pukin konttiin. Kaulaliinan virkkasin tällä viikolla, huopasesta. Tumput on tehty aiemmin syksyllä, myös huopasesta. Tuo epämääräinen teos on esikoiselle tulevasta puserosta (seiska veikka-jättiraita). Tehdään puolipatentilla, ja tosi hidas tehdä. Huh-Huh.

291053.jpg

Tässä kuva toisesta joulunpunaisesta virkatusta liinasta, myös lahjaksi.

291055.jpg

p.s. marraskuussa tuli poltettua muutama tupakka (ravintola illan aikana, kuinkas muutenkaan).