Mia heitti minua haasteella. Haasteen otan vastaan ja nyt jätän nimeämättä uudet vastaanottajat, mutta halutessasi voit napata tämän mukaasi. Jätä kommenttia, niin voin käydä katsomassa teidän bloginne nimen alkuperän.


"Mistä bloginimesi on peräisin ?"

"Blogistania on täynnä mitä mielenkiintoisempia bloginimiä.
Mistä ne ovat peräisin ?    Mikä on niiden tarina ?
Mikä on juuri SINUN tarinasi ?
Oliko sinulla vaikea löytää/keksiä blogillesi nimi ?

Kerro blogisi nimen ja/tai nimimerkkisi tarina
ja haasta  kolme muuta  tekemään samoin."

 

Perustaessani blogiani vuosi sitten (ajatella, siitä on jo vuosi) mietin mikä voisi kuvata minua. Koti ja perhe ovat minulle tärkeitä, joten sen pohjalta lähdin miettimään nimeä. Mikäs muukaan se voisi sitten olla kuin "Tavallista elämää", sillä sitähän tämä on. Normaalia ja tavallista kotielämää perheen ehdoilla (ja vähän omillakin).

Mielestäni kylläkin, kaikkien elämä on sitä tavallista elämää omalla kohdalla. Eli jokainen elää tyylillään ja viettää itselleen tavallista elämää. Eikös vain?

Olen saanut nyt kuviakin siirrettyä koneelle ja yritän tässä laittaa kesän aikana tehtyä näkyviin. Jotain olen saanut tehtyä pikkuhiljaa. Hiljaa hyvä tulee!

Mukavaa viikonalkua kaikille!