Sunnuntaina tehtiin pari keskeneräistä työtä valmiiksi.

Eli se esikoisen pusero:

427475.jpg

Sekä esikoisen laukku:

427470.jpg

Mun täytyy opetella käyttämään tuota kameraa, jotta saisin tarkempia kuvia.  (nythän sitä aikaa olisi, kun käsityöt on pannassa vähän aikaa) Tuo laukku oli ihan kiva. Voisin tehdä itsellenikin tuollaisen. Lankana oli Novitan Cocos.

No, käsitöitä en uskalla nyt tehdä. Olkapää on vaivannut ja en halua rasittaa sitä nyt tässä vaiheessa yhtään enempää. Lääkäri antoi p i t k i n  h a m p a i n lähetteen kirran polille. Meinasi ensin, että syö tulehduskipulääkkeet 3tbl vuorokaudessa viikon ajan ja lepoa. Neuvotteluiden jälkeen lupasi kirjoittaa lähetteen. Eikä tuo konitohtori edes kirjoittanut mulle reseptiä lääkkeille, sairaslomasta puhumattakaan.

No, onneksi buranaa löytyy kotoa ja töissä olen siirtänyt hiiren vasemmalle kädelle. Yritän pitää oikean käden levossa. Eli sitä sairaslomaahan minä en edes halunnut, koska töissä on sellainen ajankohta, etten haluaisi jäädä sairastamaan. Täytyy ensi viikolla muistaa tarkistaa keskussairaalasta, että lähete on tullut perille.

Ensiviikon olen sitten taas Helsingissä. Tiistaista perjantaihin. Hoh-hoi.

Huomenna täytyisi sitten lähteä hakemaan vanhimmat neidit Leviltä. Jäämme itsekin sinne yhdeksi yöksi. Siippa ja kuopus kävivät tytöt tiistaina sinne viemässä. Kuulemma siellä on hiihdetty ja lasketeltu. Itse en varmaan uskalla rinteeseen lähteä, täytyy välttää kaatumista.

Naistenpäivän kunniaksi sain aivan ihanan sidotun ruusukimpun Siipalta ja kuopukselta. Kiitos heille siitä!