Viikonloppuna vierailin Tuulan luona Torniossa. Tuula emännöi ristipistotapaamista, jossa oli mukana pistelijöitä OUPSista ja Tornion pistelijöitä. Kiitos kaunis Tuula hauskasta :-) päivästä ja kaikesta kokkailustasi!!!! Varoitus, tästä on tulossa pitkä  postaus... Pitäisi kai vähän tiiviimpään tahtiin päivitellä.

Onneksi lähdin mukaan, sillä pistelykärpänen pisti minua! Vihdoinkin, kyllä minä olen sitä odottanutkin. Nyt vain tuntuu tämä vuodatus olevan niin perh.... hidas, että harmittaa ladata noita kuvia näkösälle....

Tuulan luona en ehtinyt pistellä kuin muutaman hullun piston, mutta kotona sitten enempi.

1999137.jpg

Eikä siinä kaikki, Lennu oli kauppoinensa mukana, joten jotain tarttui mukaankin.

1999131.jpg

Un ange passe, Tralala Collection

1999133.jpg

Onpas huono kuva, joka tapauksessa tässä on hmm... mikäs se nyt olisikaan? Kotelo, johon saa sakset, neulat jne... Cmon Monde, Trousse aux Fleurs Bleues.

Ja viimeiseksi käsityökehys. Pienempi minulla onkin ollut, mutta halusin vähän isomman. Tämän koko on 23 x 23 cm.

No, nyt se sitten alkoi tökkimään, joten palaan kuvien kanssa uudelleen joskus... Ehkä vaihdan maisemaa jonnekin muualle. Suosituksia?

Olen lukenut useammastakin vuodatuksen blogista, että ongelmia on ollut ja nyt joudun (kun kerrankin olisi ollut virtaa) toteamaan saman.

Mukavaa illanjatkoa! Tavataan joskus jossain! Toivottavasti pian :)