Tylsää. Haluan tehdä jotain mukavaa... Haluaisin tehdä käsitöitä. Haluan. Haluan. HALUAN!

Kirurgian polilta tuli kirje, jossa kerrottiin että me ehkä kutsumme teidät joskus, johonkin. Ilmoitamme teille myöhemmin milloin, mihin ja miksi. Mikäli vaivasi pahenee, ota yhteyttä lähettäneeseen lääkäriin. Eli se siitä. Nyt sitten vain odotellaan. Huoh.

Iloisempia asioita. Minä olen nyt viikon ikäisen poikavauvan täti. Ja voi sentään, kyllä on suloinen. Aivan ihana. Eikä kaveri tee muuta kuin syö, nukkuu ja tuhisee. Olen ihan myyty. Meidän neidit ovat myös aivan innoissaan ja haluaisivat kotiinkin vauvan. Kuopus ehdotti, tee isille ylläri ja tee vauva. *Heh*

Huutonetistä sain huudettua pari ristipistomallia itselleni. Julkaisen kuvaa kunhan kotiutuvat.

Viime tiistaina osallistuin eka kertaa Roissa neulojien tapaamiseen. Kato oli kuitenkin käynyt ja minun lisäkseni paikalla oli vain Muoriska. (*Vilkutus*) Mutta ei se menoa hidastanut. Mukava oli tavata ja menen mukaan myöhemminkin.

Mitähän muuta. Ai niin, kävimme Luostolla la - su. Lapset olivat rinteessä molempina päivinä ja minä lauantaina. Siippa ei uskaltanut rinteeseen lähteä, kun olo oli vähän huono. No, A-virus häneenkin sitten iski. Tuolla makaa vuorostaan vällyjen alla.

Että tälläista täältä tylsyyden keskeltä. Toivottavasti teillä on hauskempaa! No, ehkä täälläkin on jo huomenna parempi päivä? (Ilmat ainakin ovat olleet mitä ihanimmat)

p.s. kävin illalla ruokakaupassa ja ostin itselleni lenkkikengät. Ehkäpä jo huomenna löydän itseni tien päältä lenkiltä?