Ihanaa, Salainen ristipistoystäväni on minulle ilmoitettu. Olen tässä miettinyt kaikenlaista kivaa hänen varalleen ;) . Mukava osallistua taas tähän vaihtoon.

Vauvan haalarista takakpl on tehty ja etukappaleesta lahkeet ovat valmiina. Laskettu aika parin viikon kuluttua, tuleekohan kiire?

Oulussa viime viikonloppuna vierailin mm. Sinooperissa. Ja keskimmäinen ihastui neulahuovutettuun (styrox)pupuun. Ostimme välineet ja neiti2 on tikutellut pupua nyt. Itse perjantaina jouduin töiden ja lääkärin jälkeen kuluttamaan hetken aikaa kaupungilla ja eksyin askartelukauppa Hyväriselle. Sieltä mukaan lähti styrox kanoja ja villaa. Jospa pääsiäiseksi tikuttelisi sitten jotain niistä....

Eilen kävin siis röntgenissä ja mun olkapääni ultrattiin (viime elokuisen kaatumisen jälkeen oireillut ja nyt vasta sisukkaana suomalaisena lääkäriin). Kyllähän sieltä jonkin sortin vikaa löytyi ja röntgenlääkäri aikoi laittaa lausuntoonsa suosituksen magneettikuvauksesta. Maanantaina minulla on soittoaika hoitavalle lääkärille ja toivottavasti hän kirjoittaa lähetteen magneettikuvaukseen.

On vain vähän huono aika alkaa potea tuota kättä/hartiaa. Töissä kiire, lomiakaan en saa pitää ennenkuin kesällä (muut meidän perheestä ovat lomalla ensi viikon :(  ). Ja nuo käsityötkin pitäisi sitten unohtaa hetkeksi. Saa nähdä mitä tästä seuraa? Vähän pelottaa, olen tunnollinen ja mun omatunto ei antaisi minun alkaa sairastamaan nyt, kun on kiire aika....

Täällä aivan ihana ilma. Aurinko paistaa, lämpötila nollassa. Käytiin Siipan kanssa kävelyllä ja sieltä tultuamme otimme uunista lasagnen. Söimme viinin kera (lapset limsan kanssa) ja nyt on sitten ruokalevon aika. Ensi viikolla pitäisi vanhimmat neidit käydä viemässä Leville ja noutaa sieltä sitten loppuviikosta.

Aurinkoista lauantain jatkoa!